Regulamin zakupów
za pośrednictwem strony internetowej drukcyfrowunadzianinie.pl
Niniejszy regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez Marcina Klepczyńskiego, prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą ZPHU "ANMAR-TEX" Marcin Klepczyński z siedzibą w Łodzi, za pośrednictwem serwisu internetowego drukcyfrowynadzianinie.pl (zwanego dalej: „Serwisem Internetowym”) oraz określa zasady i warunki świadczenia przez ZPHU "ANMAR-TEX" Marcin Klepczyński z siedzibą w Łodzi, usług płatnych drogą elektroniczną.
§ 1
Definicje
Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
- Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny na stronie drukcyfrowynadzianinie.pl.
- Usługodawca – Marcin Klepczyński, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą ZPHU "ANMAR-TEX" Marcin Klepczyński z siedzibą w Łodzi przy ul. Gontowej 4, 93-352 Łódź, NIP: 7292289518, REGON: 100799218, e-mail: biuro@anmartex.pl, będący jednocześnie właścicielem Serwisu Internetowego.
- Nabywca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która dokonuje zapłaty za towary lub usługi oferowane przez Usługodawcę.
- Konsument - osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Przedsiębiorca - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, prowadzące działalność gospodarczą, w tym działalność zawodową, które w ramach tej działalności i na jej potrzeby dokonują zakupu bezpośrednio związanego z tą działalnością.
- Usługa – odpłatna usługa, przedstawiona przez Usługodawcę za pośrednictwem Serwisu Internetowego, polegająca na sprzedaży gotowych dzianin drukowanych i barwionych, wydruku i sprzedaży dzianin według wzoru zaprojektowanego przez Usługodawcę (Wzór Usługodawcy) i w rozmiarze według wskazań Nabywcy, a także wydruku i sprzedaży dzianin według wzoru dostarczonego przez Nabywcę (Wzór Nabywcy) i w rozmiarze według wskazań Nabywcy.
- Usługa Standardowa – sprzedaż gotowych dzianin drukowanych i barwionych dostępnych w Serwisie Internetowym Usługodawcy.
- Usługa Indywidualna – wydruk i sprzedaż dzianin drukowanych według Wzoru Usługodawcy i w rozmiarze według wskazań Nabywcy lub Wzoru Nabywcy i w rozmiarze według wskazań Nabywcy, stanowiących towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Nabywcy.
- Produkty Usługodawcy - gotowe dzianiny drukowane i barwione, dzianiny zadrukowane według wzoru zaprojektowanego przez Usługodawcę (Wzór Usługodawcy) oraz dzianiny zadrukowane według wzoru dostarczonego przez Nabywcę (Wzór Nabywcy),
- Przelewy24 – internetowy serwis usługowy, pośredniczący w przekazywaniu płatności pomiędzy Nabywcą a Usługodawcą, którego operatorem jest PayPro SA, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, tel. (61)847-52-64, fax: (61)847-08-38, WWW: www.przelewy24.pl, e-mail: serwis@przelewy24.pl. PayPro SA – wpisana jest do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem podmiotu w UKNF IP24/2014, adres strony internetowej https://www.przelewy24.pl/ , adres mailowy: https://www.przelewy24.pl/centrum-pomocy/place-z-przelewy24
- Konto Klienta - przestrzeń udostępniana Nabywcy w ramach Serwisu Internetowego, pozwalająca na korzystanie przez Nabywcę z dodatkowych funkcjonalności i usług. Nabywca uzyskuje dostęp do Konta Klienta za pomocą loginu i hasła. Nabywca loguje się na swoje Konto Klienta po dokonaniu rejestracji w Serwisie Internetowym.
- Serwis Internetowy – serwis, za pośrednictwem którego Nabywca może dokonywać zakupu Usług, działający na domenie drukcyfrowynadzianinie.pl.
§ 2
Opis Usług
Usługodawca w ramach Serwisu Internetowego świadczy odpłatne Usługi polegające na:
a. sprzedaży gotowych dzianin drukowanych i barwionych (Usługa Standardowa),
b. wydruku i sprzedaży dzianin zadrukowanych według wzoru zaprojektowanego przez Usługodawcę (Wzór Usługodawcy) w rozmiarze według wskazań Nabywcy (Usługa Indywidualna),
c. wydruku i sprzedaży dzianin zadrukowanych według wzoru dostarczonego przez Nabywcę (Wzór Nabywcy) w rozmiarze według wskazań Nabywcy (Usługa Indywidualna).
§ 3
Zakup Usługi
- Usługodawca świadczy na rzecz Nabywców Usługi w oparciu o zawierane z nimi umowy.
- Umowa z Nabywcą zostaje zawarta z momentem dokonania przez niego zakupu wybranej Usługi.
- W celu zakupu Usługi Nabywca musi dokonać następujących czynności:
a. dokonać wyboru konkretnej Usługi,
b. wypełnić formularz podając dane niezbędne do realizacji Usługi, a także wystawienia faktury VAT lub paragonu,
c. zaakceptować zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z rozporządzeniem o ochronie danych osobowych oraz Polityką Prywatności dostępną na stronie internetowej Usługodawcy – akceptacja ww. zgody jest dobrowolna, ale niezbędna do dokonania zakupu,
d. zaakceptować Regulamin – akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale niezbędna do dokonania zakupu,
e. kliknąć w przycisk „Potwierdzam i płacę”,
f. po kliknięciu w przycisk „Potwierdzam i płacę” Nabywca zostanie przeniesiony na stronę operatora płatności celem dokonania zapłaty ceny za wybraną Usługę,
g. po skutecznym dokonaniu płatności Nabywca zostanie przeniesiony na stronę z potwierdzeniem zakupu. Z tą chwilą uważa się za zawartą pomiędzy Usługodawcą a Nabywcą umowę sprzedaży Usługi. - Potwierdzenie zakupu Nabywca otrzyma na wskazany w formularzu zamówienia adres e-mail.
- Dowód zakupu (fakturę VAT lub paragon) Nabywca otrzyma wraz z potwierdzeniem zakupu na wskazany w formularzu zamówienia adres e-mail.
- Wypełniając formularz zamówienia Nabywca podaje wszelkie aktualne dane osobowe niezbędne do zawarcia umowy z Usługodawcą. Nabywca oświadcza, że podane dane są zgodne ze stanem faktycznym i nie naruszają jakichkolwiek praw osób trzecich.
- Nabywcy Usługi Indywidualnej nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy z uwagi na fakt, że przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Nabywcy.
§ 4
Płatność za Usługę
1. Zakupu Usługi można dokonać wyłącznie w formie elektronicznej.
2. Dostępne są następujące metody płatności za pośrednictwem serwisu usługowego Przelewy24: przelew on-line (szybki przelew elektroniczny), płatność kartą oraz BLIK.
3. Dokonanie płatności za pośrednictwem serwisu usługowego Przelewy24 wiąże się z koniecznością akceptacji regulaminu serwisu usługowego Przelewy24.
4. Przelewy24 jest niezależnym od Usługodawcy administratorem danych osobowych, wobec czego dokonanie płatności za pośrednictwem serwisu usługowego Przelewy 24 wiąże się z koniecznością akceptacji regulaminu serwisu usługowego Przelewy24.
5. Ostateczna wartość złożonego przez Nabywcę zamówienia wraz z kosztami przesyłki będzie widoczna po poprawnym wypełnieniu formularza zamówienia.
§ 5
Realizacja Usługi
-
- Nabywca za pośrednictwem Serwisu Internetowego może:
a. dokonać wyboru Wzoru Usługodawcy dostępnego w Serwisie Internetowym oraz zlecić Usługodawcy wydruk Wzoru Usługodawcy na wybranej przez siebie dzianinie dostępnej w Serwisie Internetowym w standardowym rozmiarze stosowanym przez Usługodawcę,
b. dokonać wyboru Wzoru Usługodawcy dostępnego w Serwisie Internetowym oraz zlecić Usługodawcy wydruk Wzoru Usługodawcy na wybranej przez siebie dzianinie dostępnej w Serwisie Internetowym i w określonym przez siebie rozmiarze wzoru i ilości dzianiny,
c. udostępnić Usługodawcy za pośrednictwem Serwisu Internetowego własny wzór grafiki (Wzór Nabywcy), zlecić Usługodawcy jego wydruk na wybranej przez siebie dzianinie dostępnej w Serwisie Internetowym i w określonym przez siebie rozmiarze. - Zamówienie może zostać podzielone na części. W takiej sytuacji Usługodawca gwarantuje dostarczenie minimum jednej części zamówienia w ilości nie mniejszej niż 3 metry.
- Nabywca akceptuje, że dostępna w ramach Serwisu Internetowego wizualizacja kolorów lub nadruków dzianin ma charakter wyłącznie poglądowy, zaś finalny produkt może różnić się kolorystycznie od przedstawionej wizualizacji, co wynika z indywidualnych ustawień monitora lub ekranu.
- Nabywca akceptuje, że dostępna w ramach Serwisu Internetowego wizualizacja nadruku dzianin ma charakter wyłącznie poglądowy, zaś finalny rozmiar wydruku może różnić się do 20%, co wynika z właściwości poszczególnych dzianin. Dodatkowo każda dziania poddawana jest procesowi stabilizacji, podczas którego może dojść do delikatnego odkształcenia się wzorów.
- Nabywca akceptuje, że w przypadku nadruków składających się z wielu małych elementów i dużej ilości drukowanego (nie barwionego) tła mogą występować tzw. smugi, zaś tło może być nierównomierne.
- Nabywca akceptuje, że pomiędzy poszczególnymi partiami dzianin, zarówno drukowanych jak i barwionych, mogą występować nieznaczne różnice kolorystyczne.
- Nabywca akceptuje, że dzianina wyprzedażowa (II gatunek) może zawierać wady i uszkodzenia, o których Usługodawca uprzedził w opisie produktu.
- Nabywca za pośrednictwem Serwisu Internetowego może:
§ 6
Termin realizacji i sposób dostawy
-
- Dostępne są następujące opcje dostawy:
a. za pośrednictwem firmy kurierskiej,
b. odbiór osobisty w siedzibie Usługodawcy. - Realizacja zamówienia nastąpi:
a. w przypadku Usługi Standardowej – w terminie do 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy stosownie do § 3 ust. 3 lit. g,
b. w przypadku Usługi Indywidualnej - w terminie do 30 dni roboczych od dnia zawarcia umowy stosownie do § 3 ust. 3 lit. g, przy czym Usługodawca dopełni wszelkich starań, aby realizacja nastąpiła jak najwcześniej. - Czasu dostawy nie dolicza się do czasu realizacji zamówienia.
- W przypadku opóźnienia z przyczyn, za które Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności, termin realizacji zamówienia może ulec przedłużeniu, o czym Usługodawca niezwłocznie poinformuje Nabywcę wskazując przewidywany czas opóźnienia. W takim przypadku Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody mogące powstać po stronie Nabywcy z uwagi na powyższe opóźnienie.
- Powyższe terminy realizacji zamówienia mają zastosowanie także do odbioru osobistego, przy czym w przypadku wyboru tej formy dostawy Usługodawca poinformuje w wiadomości e-mail wysłanej na adres Nabywcy o gotowości zamówienia do odbioru.
- Wybór opcji dostawy jak również jej koszt możliwy jest na etapie składania zamówienia, po dodaniu do koszyka Produktów Usługodawcy.
- Dostawę uznaje się za zrealizowaną w momencie doręczenia Produktów Usługodawcy do Nabywcy za pośrednictwem firmy kurierskiej, bądź też z chwilą osobistego odbioru zamówienia przez Nabywcę i podpisania przez niego protokołu odbioru.
- Nabywca ma obowiązek sprawdzić zamówienie przed jego odbiorem w siedzibie Usługodawcy, a także w obecności kuriera. W razie stwierdzenia uszkodzeń przesyłki Nabywca ma prawo odmówić jej przyjęcia i zażądać sporządzenia protokołu odmowy przyjęcia przesyłki. Prawidłowo sporządzony protokół odmowy przyjęcia przesyłki stanowi podstawę do jej reklamacji i umożliwi ponowną wysyłkę zamówienia do Nabywcy. Przyjmując przesyłkę uszkodzoną na skutek niewłaściwego transportu Nabywca bierze odpowiedzialność za jej stan i akceptuje to, że Usługodawca może odmówić przyjęcia jej reklamacji.
- Dostępne są następujące opcje dostawy:
§ 7
Konto Klienta
- Nabywca ma możliwość utworzenia Konta Klienta w ramach Serwisu Internetowego.
- Założenie Konta Klienta jest darmowe.
- W ramach Konta Klienta Nabywca uzyskuje dostęp do dedykowanego panelu w ramach strony internetowej Serwisu Internetowego, umożliwiającego Nabywcy modyfikacje danych, które podał podczas rejestracji, jak również m.in. dostęp do historii zamówień.
- Aby założyć Konto Klienta na stronie Serwisu Internetowego należy wypełnić formularz rejestracji.
- Logowanie na Konto Klienta odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w formularzu rejestracji.
- Nabywca ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto Klienta poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody poniesione przez Nabywcę wynikające z uzyskania dostępu do jego Konta Klienta przez niepowołane osoby trzecie, wynikającego z okoliczności niezależnych od Usługodawcy.
§ 8
Prawa autorskie
- Wzory Usługodawcy udostępnione Nabywcy w ramach Usługi Standardowej świadczonej przez Usługodawcę stanowią utwór w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 2019 poz. 1231.
- Z chwilą udostępnienia Usługodawcy przez Nabywcę Wzoru Nabywcy, Nabywca udziela Usługodawcy niewyłącznej, nieograniczonej terytorialnie oraz nieodpłatnej licencji na korzystanie przez Usługodawcę z Wzoru Nabywcy w celu realizacji Usług na następujących polach eksploatacji:
a. utrwalania i zwielokrotniania jakąkolwiek techniką, w tym techniką cyfrową oraz zapisu magnetycznego,
b. utrwalanie i zwielokrotnianie techniką cyfrową (w tym na dowolnych nośnikach danych oraz we wszystkich sieciach umożliwiających transmisję utworów), zapisu magnetycznego, drukarską (w tym druk cyfrowy) i dowolnymi metodami reprograficznymi,
c. wprowadzania do pamięci komputera. - Udostępniając Wzór Nabywcy za pośrednictwem Serwisu Internetowego Nabywca potwierdza, że przysługują mu wszelkie prawa do udostępnionego wzoru (w tym prawa umożliwiające udzielenie licencji, o której mowa w ust. 2 powyżej), zaś udostępniony przez niego wzór nie narusza praw podmiotów trzecich, w szczególności praw autorskich i praw własności przemysłowej.
- W sytuacji wystąpienia przeciwko Usługodawcy przez jakikolwiek podmiot trzeci z jakimkolwiek roszczeniem związanym ze Wzorem Nabywcy Nabywca zobowiązuje się do naprawy wszelkich szkód, jakie z tego tytułu mogą wystąpić po stronie Usługodawcy, w szczególności w postaci zasądzonych lub wynikających z zawartych ugód i porozumień odszkodowań oraz kosztów sądowych.
- Usługodawcy przysługuje prawo (nie obowiązek) do zażądania od Nabywcy dowodów na posiadanie przez niego praw do udostępnionego Wzoru Nabywcy. W razie odmowy okazania przez Nabywcę stosownych dowodów Usługodawcy przysługuje prawo do odmowy realizacji Usługi, co należy uznać za równoznaczne z odstąpienie od umowy z winy Nabywcy.
- Przejście własności Produktów Usługodawcy na Nabywcę nie powoduje przejścia jakichkolwiek praw, w tym praw autorskich, do Wzorów Usługodawcy.
- W razie gdyby Usługodawca chciał uzyskać prawa autorskie do Wzorów Nabywcy, Strony mogą zawrzeć osobne porozumienie regulujące warunki i zasady przejścia tych praw autorskich.
- W razie gdyby Nabywca chciał uzyskać prawa autorskie do Wzorów Usługodawcy, Strony mogą zawrzeć osobne porozumienie regulujące warunki i zasady przejścia tych praw autorskich.
- Usługodawcy przysługuje prawo do zamieszczenia na stronie Serwisu Internetowego oraz w innych serwisach internetowych, na których Usługodawca promuje swoje usługi, w szczególności w serwisie Facebook.com i Instagram.com, zdjęcia zamówionych przez Nabywcę dzianin zadrukowanych według Wzoru Usługodawcy lub Wzoru Nabywcy wyłącznie w celach promocyjnych.
§ 9
Wymagania techniczne
- Do korzystania z Serwisu Internetowego, w tym przeglądania asortymentu oraz składania zamówień, niezbędne są:
a. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu chrome, firefox, safari, internet explorer,
b. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
c. włączona obsługa plików cookies. - Pliki zawierające Wzory Nabywcy powinny zawierać następujące parametry:
a. format pliku: .tiff , .jpg, .png
b. profil kolorów : RGB
c. rozdzielczość: 300dpi
d. skala rzeczywista.
§ 10
Odstąpienie od umowy
- Nabywca będący Konsumentem ma prawo odstąpić od zawartej z Usługodawcą umowy w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy Nabywca musi poinformować Usługodawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Nabywca wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Jeśli w toku zakupu Usługi Nabywca wyraził zgodę na realizację Usługi przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, Nabywca traci prawo do odstąpienia od umowy zawartej z Usługodawcą.
- Po rozpoczęciu korzystania z Usługi lub po zakończeniu korzystania z Usługi Nabywcy nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.
- Uprawnienie do odstąpienia od umowy, o którym mowa w niniejszym paragrafie, nie ma zastosowania w stosunku do Przedsiębiorców.
§ 11
Postępowanie reklamacyjne
- Nabywca ma prawo składać reklamacje dotyczące świadczonych przez Usługodawcę Usług, jak i samego procesu zakupowego. Usługodawca zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań, aby każdorazowa reklamacja, po jej prawidłowym złożeniu została rozpoznana w okresie 14 dni od dnia jej wpływu, o czym zawiadomi Nabywcę na adres elektroniczny wskazany w trakcie składania zamówienia.
- Dokument stanowiący zgłoszenie reklamacyjne musi zawierać dokładne oznaczenie osoby wnoszącej reklamację, opis czego taka reklamacja dotyczy oraz okoliczności uzasadniające daną reklamację. Przedmiotowy dokument winien być wysłany za pomocą listu poleconego na adres Usługodawcy lub na następujący adres poczty elektronicznej Usługodawcy: biuro@anmartex.pl. Musi on zostać opatrzony tytułem Reklamacja.
§ 12
Odpowiedzialność
- W stosunku do Nabywców nie będących osobami fizycznymi nieprowadzącymi działalności gospodarczej Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za brak dostępu do Serwisu Internetowego lub problemy w działaniu Usług, spowodowane:
a. niezależnymi od Usługodawcy okolicznościami wynikającymi z siły wyższej;
b. niezależnymi od Usługodawcy działaniami podmiotów trzecich, przy pomocy których Usługodawca świadczy Usługi. - W stosunku do Nabywców nie będących osobami fizycznymi nieprowadzącymi działalności gospodarczej Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niemożność bądź opóźnienia w dostarczeniu Produktów Usługodawcy wynikających z siły wyższej, bądź innych okoliczności niezawinionych przez Usługodawcę.
- Usługodawca może zaprzestać świadczenia Usług i wypowiedzieć umowę:
a. w przypadku naruszenia przez Nabywcę postanowień niniejszego Regulaminu bez zachowania okresu wypowiedzenia;
b. w każdym czasie, z zachowaniem 30-dniowego okresu wypowiedzenia;
c. po podjęciu przez Usługodawcę uzasadnionych informacji o wykorzystywaniu przez Nabywcę Usługi w sposób niezgodny z prawem.
§ 13
Newsletter
- Za pośrednictwem Serwisu Internetowego istnieje możliwość zapisu do newslettera, za pośrednictwem którego Nabywca a także każdy inny użytkownik Internetu może otrzymywać na swój adres e-mail informacje o nowościach, promocjach, produktach lub usługach świadczonych przez Usługodawcę.
- Warunkiem skorzystania z newslettera jest akceptacja postanowień niniejszego Regulaminu a także Polityki Prywatności. Użytkownik poprzez ich akceptację wyraża zgodę na wszystkie postanowienia Regulaminu i Polityki prywatności oraz zobowiązuje się ich przestrzegać.
- W każdej chwili istnieje możliwość rezygnacji z otrzymywania newslettera . W tym celu należy kliknąć w służący do tego link zawarty w każdej wiadomości wysyłanej w ramach newslettera.
§ 14
Dane osobowe
Administratorem danych osobowych Nabywców jest Usługodawca. Dane osobowe będą przetwarzane w celu świadczenia Usług, a w przypadku składanych reklamacji – w celu rozpatrywania reklamacji. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do korzystania z Usług. Nabywcy przysługuje prawo dostępu do danych i poprawienia danych.
§ 15
Postanowienia końcowe
- Regulamin obowiązuje bezterminowo od dnia jego wprowadzenia. Usługodawca ma prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody poniesione przez Nabywcę wynikające z podania przez Nabywcę nieaktualnych bądź nieprawdziwych danych, o których mowa w niniejszym Regulaminie.
- Wszelkie umowy o świadczenie usług przez Usługodawcę zawierane z Nabywcami podlegają pod prawo polskie.
- Regulamin podlega prawu polskiemu i został sporządzony w języku polskim, który jest językiem właściwym do interpretacji jego postanowień.
- Wszelkie spory związane ze świadczeniem Usług przez Usługodawcę, jak i dotyczące Regulaminu, czy też umów zawieranych przez Usługodawcę z Nabywcami rozpoznawać będzie sąd powszechny w Łodzi.
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz inne obowiązujące przepisy prawa polskiego.
- Z Usługodawcą można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej lub na adres biuro@anmartex.pl.
- Zasady przetwarzania danych osobowych Nabywców określa Polityka Prywatności dostępna na stronie internetowej Usługodawcy.