Reklamacja


 
 
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo go reklamować.
Reklamowany towar należy wysłać na adres: Anmartex, ul. Gontowa 4, 93-352 Łódź.

W związku z wadą możesz żądać:
•    wymiany rzeczy na wolną od wad, usunięcia wady,
lub
•    złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny, odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
 
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

W celu zgłoszenia niezgodności towaru z umową możesz skorzystać z gotowego wzoru formularza reklamacji. Formularz należy wypełnić drukowanymi literami. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Nabywcy, datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Nabywcy, wszelkie okoliczności w jakich powstały domniemane wady oraz datę stwierdzenia wad.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas zgłoszenia reklamacyjnego.

Odpowiedź na reklamacje wysyłana jest na podany przez Nabywcę adres e-mail.

Wszelkie pytania należy kierować pod adresem biuro@anmartex.pl.